вчера за втори път си смених термостата на моята 156ца 1.6 и отново седи до макс 70-75 градуса извън градско това нормално ли е .Майстора ми дето я прави вика малко над 70те градуса трябвало да държи някак си не съм съгласен ако може някой да помогне мерси предварително
Известие
Collapse
No announcement yet.
термостат 156ца
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от veli4kov77 Покажи съобщениевчера за втори път си смених термостата на моята 156ца 1.6 и отново седи до макс 70-75 градуса извън градско това нормално ли е .Майстора ми дето я прави вика малко над 70те градуса трябвало да държи някак си не съм съгласен ако може някой да помогне мерси предварителноsigpicAlfa 155 2.0 16v
-
При положение, че си с нов термостат и показанията на термометъра остават същите - сменил си стария ненужно.
Залагам на темпратурен датчик - при AR67601 се намира на блока на двигателя, в останалите случаи (AR32102, AR32103, AR32104) е навит в корпуса на термостата.
Успех,156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
От друга страна, ей този лаф
Първоначално публикувано от veli4kov77 Покажи съобщениеМайстора ми дето я прави вика малко над 70те градуса трябвало да държиДве черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Първоначално публикувано от veli4kov77 Покажи съобщениевчера за втори път си смених термостата на моята 156ца 1.6 и отново седи до макс 70-75 градуса извън градско това нормално ли е .Майстора ми дето я прави вика малко над 70те градуса трябвало да държи някак си не съм съгласен ако може някой да помогне мерси предварително
Comment
-
значи стария държеше 60 извън и 70 градско а новия държи 70-75 извън и 75 и малко 78 да кажем градско климатроника си работи добре но не знам от какво може да е освен да я закача на елкон и да видим дали показва вярно .пп никой не написа колко са нормалните градуси които трябва да държи според мене са 85-90
Comment
-
Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщениеКолега а ти защо мислиш че държи 70-75 ?
Comment
-
А я се запитайте. На -10 градуса на дълъг път с икономично каране колко трябва да държи? Кое да го загрее тоя мотор толкова, че -10 градуса струя на въздуха да не може да го охлади? Моя термостат е изправен отваря ня 83 гр. И като карам из града или извън града по лек баир при -10 външна температура държи 83 - 85 градуса. Тръгна ли да пускам някои дълъг наклон и пада и под 80. И ако нямате и кора под мотора не се чудете защо пада температурата. Плюс това при мен когато стрелката покаже 70 реално съм на 83 по-компютър. Таблото ми лъже както и на повечето 156.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Ами то си е толкова моята като подмине чертичката с 2-3 мм си е 80 градуса. така че това че чертичката е между 50 и 90 не означава че е 70 градуса. По спомен в средния диапазон стрелката се мести повече а градусите се покачват по малко (ако ме разбра)156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Така е. Преди няколко дни и аз спусках един наклон от колкото 5, 6 км. В кът-офф режим температурата падна под 80 (под въпросната средна стрелкичка). в Тези студове няма какDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
.
Аз топъл 16 клапанов мотор извънградско не съм виждал.И 156-цата и на ГТВ-то извън града дори и в най-големите жеги слиза на 70-80.С Вернет каточе ли е по-добре от Бер.Малко повече крепи.Няма лек т'ва е дириджето.155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщениеАз топъл 16 клапанов мотор извънградско не съм виждал.И 156-цата и на ГТВ-то извън града дори и в най-големите жеги слиза на 70-80.С Вернет каточе ли е по-добре от Бер.Малко повече крепи.Няма лек т'ва е дириджето.156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщениеАз топъл 16 клапанов мотор извънградско не съм виждал.И 156-цата и на ГТВ-то извън града дори и в най-големите жеги слиза на 70-80.С Вернет каточе ли е по-добре от Бер.Малко повече крепи.Няма лек т'ва е дириджето.
Просто не зависи с какъв термостат си, а на колко отваря...това е156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
.
На едната сложих Вернет , на другата Бер с надеждата,че ще има резултат ама нъцки.
Поне това е моето впечатлене...и от други 16V салати.
P.S.
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеПросто не зависи с какъв термостат си, а на колко отваря...това е
И о чудо онзи ден отиваме да вземем термостат на един колега с 8 клапанова 155(от Еврото с отстъпка),предлагат само Вернет,онлайн каталога само Вернет,кутийката Вернет,вътре Бер!Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 04:03.155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
Comment